Next stop --> LONDON

På fredag beger jag mig till London för att fira Matildas, Lisettes, Joannas och min 25 års dag!! Kommer bli fantastiskt att ha en hel helg med underbara vänner. Kommer troligen bli massa skratt massa mys, massa galenheter och massa kärlek runt omkring. Som det brukar vara helt enkelt! Kommer dessutom bli riktigt kul att upptäcka London efter nästan 15 år.

För övrigt har jag varit i Stockholm och besökt Gertrud och Ange, alltid kul att prata gamla minnen och bara få prata fransvenskt. I helgen besökte jag Malmö för att fira min fru Emilia/Gun, som blev en mycket trevlig kväll!:) Tack!!
Annars är det lugnt i skolan, vi får öva på många olika moment såsom ta blodtryck, benlindning, ergonomi övningar och lära sig allt om andningen. Jag trivs som fisken i vattnet i mina ssk-kläder och älskar min utbildning även om planeringen kunde varit en aning bättre bland de kursansvariga. Om en månad är jag ute på riktigt men vet inte vilken avdelning det blir än, själv hoppas jag på Kirurgen eller Medicin KIK. LÄNGTAR!
Nu ska jag fortsätta läsa. Hasta luego amigos.
PS. Saknar min Fredrik! DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Freedom and Justice

Ni följde min resa som volontär i Ghana och nu får ni följa mig som sjuksköterska student i Kalmar.

RSS 2.0