Denise Vs Göran

Bonjour mesdames et messieurs!

Sitter och läser en urtråkig bok som handlar om Hälsa och Vårdande, den är definitivt inte lättläst så det tar sin lilla tid. Tänkte att det va roligare att sitta och skriva ett inlägg :)

Igår va jag på förfest hos tjejkompisen Cecilia ''Cicci'' vilket spårade ut ganska rejält i slutet, jag kunde verkligen inte sluta skratta och tårarna bara rann, eller sprutade gjorde dem nog.. Denise ''Diddi''  skulle nämligen härma Göran som är vår bibliotikarie-snubbe, hon härmade honom så himla bra att det blev läskigt!! HAHA. UNDERBART DIDDI!! :) (Jag har spelat in hela sketchen och idag skrattar jag nog minst lika mycket) Kvällen slutade med att tjejerna satte sig på Max och jag vandrade hem! kul hade vi iallafall :D
Hostan och förskylningen vill inte släppa taget, så idag blir det (effektiv?) läsning i mitt lilla kryp in.

Cecilia


Denise






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Freedom and Justice

Ni följde min resa som volontär i Ghana och nu får ni följa mig som sjuksköterska student i Kalmar.

RSS 2.0