Slappe söndag

Älskar söndagar!! Det är en sådan dag då man får göra precis vad man vill, vad man känner för just då... love it! Idag vaknade jag kl 12 satte på tv.n och tittade på vem vet mest, somnade om lite och bara mös. Åt frulle i sängen och unnade mig ett kexchoklad :) När klockan blev 15 kände jag mig en aning rastlös så då bestämde jag och Cicci oss för att ta en promenad ner till Kalmar slott. Slottet är så underbart fint!!! Verkligen ääälskar det! Hade man fått gifta sig där hade jag nog valt att göra det just där ;) Vi gick sedan hem till Cicci för lite chai-te och sen kom Denise och mötte upp oss för att gå vidare till Pizzerian! Gott gottigottgott! Sen stack jag hem och tittade på Solsidan, den serien får man bara inte missa!! :) Igår hade vi en underbar kväll/natt med mkt dans och galenskaper! Härligt tjejer!

Nu är frågan om jag ska öppna kexchoklad nummer 2..är såååå sugen, kexchoklad är det bästa som finns!!! Som sagt, det är söndag, så det får jag!
Nu kallar sängen för lite tv-tittande! Hej hopp!







Kommentarer
Elin

Där gifte sig ju min pappa i somras! Så klart du får göra det hjärtat, och då ska jag sitta längst fram och grina :)

Saknar dig älskade Louise!

2011-02-09 @ 15:45:51
Loulou

Åhhh älskling!Vad glad jag blev när jag såg att du skrivit till mig hihi. Jaha va det där han hade gift sig, förstod jag inte. Då ska jag också göra det :) SAKNAR DIG!

2011-02-11 @ 12:05:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Freedom and Justice

Ni följde min resa som volontär i Ghana och nu får ni följa mig som sjuksköterska student i Kalmar.

RSS 2.0