Grattis!

Hejsan svejsan!
Började dagen med en presentation inför för halva klassen som gick förvånadsvärt bra! Vi fick bäst respons/feedback från lärararna vilket kändes så skööönt!!! Åt lunch med tjejerna sen vandrade vi vidare till bibblan för att plugga. Duktiga och flitiga?! Ehhh ja! Imorgon ska jag få gå med en halv dag på sjukhuset vilket ska bli sååååå spännande och sen resten av dagen ska jag få träffa min mentor, som antigen kommer vara en "tant" eller en "gubbe". Syftet med det är att träffa en äldre person som har fått mycket vård och omsorg, där man ska sitta och diskutera, fika, ta promenader osv...en ny vän förhoppningsvis :)

Ikväll blir det födelsedagsmiddag för Cicci!!! GRATTIS TJEJEN! (Det är såhär vi sitter vi och pluggar i Kalmar, not!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Freedom and Justice

Ni följde min resa som volontär i Ghana och nu får ni följa mig som sjuksköterska student i Kalmar.

RSS 2.0