The Human Body

Sitta och reflektera över filosofiska begrepp känns inte riktigt min grej, (vems grej är det i och för sig) det känns lite knepigt att relatera vissa teorier till verkligheten. Flumma på kan man ju alltid göra men blir det verkligen relevant kunskap då? Lär mig förvisso en del på reflektionseminarie och får perspektiv över saker och ting. Önska ändå jag hade jobbat mer inom vården så jag hade något att jämföra med, aja det är bara att försöka bli lite djupare och ha fantasi så blir det säkert bra :) Nästa kurs handlar och anatomi och fysiologi, ska bli spännande men blir säkert mycket lära-in-plugg och tenta-fokus stress!

Ikväll blir det middag hemma hos Cicci med tre andra härliga pinglor! Ska bli intressant och se vad melodifestivalen  har att komma med i år...

Denna fick jag av mamma när hon fick reda på att jag hade kommit in på sjuksköterska, först va jag lite skeptisk till den men insåg ganska snabbt att den kan vara till stor hjälp till mina kommande studier! Så TACK mamma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Freedom and Justice

Ni följde min resa som volontär i Ghana och nu får ni följa mig som sjuksköterska student i Kalmar.

RSS 2.0