Helgen

Asså, asså, asså jag är inte världens bästa på att blogga!

Precis kommit hem efter en underbar helg i Helsingborg. Hade en super mysig lunch med mina tjejer Joanna, Lisette och Matilda. Super avskedsmiddag för Joanna (galen kväll!) och lite mys ute hos mamma och co. Hann även en te kväll med underbara Emilia och en fika med härliga barndomsvännen Kristina! Herregud vad jag hann med mycket nu när jag tänker efter! Liiiiite liiiiite plugg hann jag även med ;)

Nu har jag äntligen fått det lite hemtrevligt i mitt lilla rum eftersom jag har världens bästa morföräldrar som körde ner (upp?) mina saker, de åker hem imorrn så ikväll blir den en öl!
Har även drabbats av någon jobbig förkylning i halsen och känner mig lite febrig emellanåt, stackars mig!

Nu blir det plugg! Pusselipuss!
Världens mysigaste lunch med världens mysigaste!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Freedom and Justice

Ni följde min resa som volontär i Ghana och nu får ni följa mig som sjuksköterska student i Kalmar.

RSS 2.0